ВАШЕТО МНЕНИЕ
За нас е важно да знаем Вашето мнение.
Не се колебайте да ни споделите какво мислите за продуктите и обслужването на Детска кухня МАКАРОН.
Не се колебайте да ни споделите какво мислите за продуктите и обслужването на Детска кухня МАКАРОН.
____________________________________________________________________________________________________
Здравейте. Благодарим Ви, че ни пишете. При производството, количеството храна в опаковка е невъзможно да бъде по-малко от 250гр. В повечето случаи храната е 260, 270, дори 280 г, но никога по-малко от 250. Наш представител ще се свърже с Вас, за да ни споделите кога се е случил този прецедент.
Доволни сме от вашата кухня, но днес в картофеното пюре намерих костица, която ме обезпокои. Не знам как е попаднала, мога да ви изпратя снимка. Моята заявка е за пасирана храна и следва всички кости да са премахнати. Очаквам вашия отговор.
Обръщам се към Вас, тъй като искам да изразя недоволството си от качеството на предлаганата от Вас храна напоследък.
От около два месеца консистенцията на храната много се промени. Основните храни с месо и без месо са изключително редки и воднисти и се усеща твърде много вкуса на брашното в тях. Практически не се усеща вкуса на храната. За пример:днешната мусака има абсолютно същия вкус на брашно, както вчерашното основно. Много от приятелите ми се отказаха от Вашата услуга, именно поради тази причина.
Надявам се да вземете под внимание мнението ми, тъй като очаквам да не съм единствената майка, която се е изразила негативно в това отношение и да не се налага да се отказвам от услугите Ви.
Благодаря предварително за вниманието!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Здравейте. Благодарим Ви , че ни пишете. Уверяваме Ви, че консистенцията на храната не се е променила дори с 1%. Пробите, които остават от всяка партида при нас внимателно се преглеждат и сравняват. От друга страна е малко нелогично едно ястие да е рядко и воднисто, и в същото време да има вкус на брашно, нали?? Да не би да става въпрос за друга детска кухня???
Количеството брашно във 300мл ястие е не повече от 6-7гр. Това са 2% от ястието. Много под допустимата норма.
Както виждате взимаме мнението Ви под внимание, и ще проверим отново консистенцията на ястията от предишната седмица за пореден път.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Здравейте. За съжаление не сме получили писмо от Вас, в противен случай щяхме да Ви отговорим. Молим Ви да не ни нападате толкова яростно. Нима нашето отношение спрямо Вас е такова? Всичките Ви коментари са винаги нападателни и пораждат у нас неприятни емоции. Ако не Ви харесват нашите ястия заповядайте в пункта, където сте записана и ще Ви върнем похарчените пари на драго сърце. Обиждайки нас обиждате стотици майки, които са оставили позитивния си коментар по-долу и които продължават да ни бъдат клиенти от самото начало. Ние не бихме искали това да продължава затова най-учтиво ви молим да премерите по-внимателно думите си когато ни пишете. Ние готвим професионално и по утвърден рецептурник. Не можем да си позволим да променяме консистенцията на ястията - все пак сме кухня за обществено хранене. Във всяко ястие има не-повече от 6-7гр брашно, което се ползва за застройка. Това са около 2% от съдържанието. Ако все пак брашното Ви се струва много, можем да Ви предложим да сготвите сама на детето си. По този начин сама ще прецените от коя съставка какво количество да ползвате.
и ние харесваме храната ви,много е разнообразна,но не ми харесва,че са доста рядички,и че липсва името на ястието върху етикетчето.Това са ми забележките,иначе персонала е страхотен,винаги усмихнати и любезни :)
<br />
1.В последно време ястията ви са много РЯДКИ....все пак ние си плащаме не за вода....,защото като съм навън и взема рядка манджа децата не ми се наяждат или изобщо не искат да я ядат....<br />
<br />
2.Никъде в съдържанието на ястието не е упоменато с какво го сгъстявате и каква мазнина използвате,освен маслото в някои манджички.Някои майки по-късно въвеждат глутена и ако слагате брашно за сгъстяване,това е недопустимо да не го упоменете в съдържанието.<br />
<br />
Хубав ден!!!
храната е супер. Малката много я харесва и я хапва с удоволствие. Искам да дам едно предложение, може да направите он-лайн заявка. Лично за мен, а предполагам и за много други ще е много удобно. Така ще мога от къщи да дам заявката (аз обикновено заявявам за цялата седмица предварително) и след това таткото ходи всеки ден и я взема.
________________________________________________________________________
Здравейте, Вили.
Благодарим Ви, че ни пишете и че сте избрали нашата кухня за децата си.
Съжаляваме, че сме Ви разочаровали с днешното ястие. Още утре сутринта ще проверим оставените проби.
За храната след Великден няма как да проверим, защото пробите, които се отделят всеки ден се съхраняват една седмица, след което се изхвърлят. Не са постъпили други оплаквания, но ще проверим допълнително.
Винаги, когато смятате, че има какъвто и да е проблем с храната, която сте закупили от нас, можете да я върнете, а сумата ви да бъде възстановена. Не се притеснявайте да го направите. Ние ще се радваме да разберем и да поправим грешката си ако има такава.
Радваме се, че сте избрали нас. Ще обърнем внимание на проблема, за да оправдаем доверието Ви и репутацията си.
Следващия път Ви молим да ни пишете на нашият имейл - info@makaron.bg, за да Ви отговорим навреме.
_____________________________________________________________________
Здравейте, Красимира.
Благодарим за добрата идея и желанието ви да я споделите.
Нямаме против да запознаем клиентите ни с условията и начина ни на работа и точно заради това преди време поканихме всичките си клиенти на " Деня на отворените врати". На този ден кухнята ни беше отворена за всеки, който желае да я погледне, а също и целия ни екип беше на разположение за всякакви въпроси по отношение на работата ни. Съжaляваме, че сте го пропуснали. Ще обмислим предложението ви и може би скоро ще сложим снимки на работния процес..
Пожелаваме Ви хубав и успешен ден и се радваме, че сте избрали нашата куня.
Екипът на МАКАРОН
__________________________________________________________________________________________________________________
Скъпа Ани.
Благодарим Ви за прекрасните думи.
Оценяваме жеста, че сте отделили от времето си за да ни похвалите. Това ни дава сили да продължаваме напред.
Радваме се, че имаме Вас за приятел и се надяваме да сме заедно и занапред.
Желаем прекрасен и слънчев ден на Вас и малкото 7 месечно макаронче.
С любов
Екипът на МАКАРОН
<br />
Много сме поласкани и щастливи да видим, че сте харесали нашата работа и нашия колектив. Всеки един от нас се старае много и това което сте написали е голям комплимент за всички ни, за което СЪРДЕЧНО ВИ БЛАГОДАРИМ. <br />
Няма да спираме да мислим с какво друго можем да ви зарадваме и улесним в отглеждането на нашите макарончета.<br />
<br />
Прекрасна седмица и Весели коледни и новогодишни празници.<br />
<br />
Екип МАКАРОН
_______________________________________________________________________________________________________________
Здравейте.
Благодарим Ви, че ни писахте.
Ние също забелязахме проблема с кутийките, но вече прекалено късно. Фирмата - доставчик не е спазила минималните изисквания за дебелина на стените и ще бъде обект на сериозен конфликт от наша страна, тъй, като сме латили цена за много по-висок клас изработка, а сме получили много по-нисък.
Извиняваме се за причиненото неудобство, и се надяваме да ни простите грешката.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Здравейте, Даниела!
Благодарим Ви за изразеното мнение. Радваме се, че ви харесва нашата храна.
Едни от основните ни продукти е и оризът и то не случайно. При изготвянето на седмичното меню, е необходимо всяко едно ястие да бъде съобразено с много компоненти. Оризът е извън групата на хипоалергенните храни, а също и един от първите житни продукти, които се дават на малките деца. Сремим се максимално да разнообразяваме менюто ни, до колкото утвърдения рецептурник позволява това, но се съобразваме със желанията на мнозинството клиенти в кухнята. Предлагаме и тези продукти, които сте споменала, но по-рядко, тъй, като търсенето им е по-малко. Менюто ни всеки ден е 5 степенно и винаги можете да изберете подходящата според вашите предпочитания храна, която да бъде достатъчно разнообразна.
Благодарим Ви, че сте избрали нашата кухня. Вашето мнение е важно за нас и ще направим всичко възможно, за да не ви разочароваме.
Екипът на МАКАРОН
П.С. Жалко за затрварянето на пунктра на ул. В Левски.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Благодарим Ви, че ни пишете :)
Съжаляваме, че не Ви харесва храната ни. Можете да заповядате при нас да Ви възстановим похарчените пари.
Не сме се опитвали да Ви пробутаме нищо, все пак сама сте избрала да ни посетите.
Надяваме се да откриете храна, която да Ви харесва повече.
Пожелаваме Ви приятна ваканция, повече усмивки и повече любезност.
_______________________________________________
МАКАРОН написа:
Благодарим Ви, че ни пишете.
Съжаляваме, че сме Ви накарали да се усъмните в нашата лоялност.
Уверяваме Ви, че нито гъстотата, нито количеството на използваните продукти, нито количеството на храната в опаковка е променено. Ако имате съд с мерителна скала в милилитри можете да се убедите сами, не само, че е в границите на описанието, но е дори повече.
"Два пръста", както твърдите Вие, са около 3см. При нашите опаковки 3см биха покрили половината от количеството храна, което определено не бихме пропуснали, нито пък биха пропуснали и другите ни клиенти. Никога не сме пестяли от продукти, нито имаме намерение да пестим. Вашите думи определено ни учудват. Понякога в една опаковка има повече или по-малко количество едри частици, спрямо друга. Нямаме въжмосността да дозираме с точност до милиграм количество месо или зеленчуци в една опаковка. За съжаление не пазим мостри от 14 дни, но имаме налични от 7 дни. Всички те ще бъдат проверени.
Две думи и за екипа със който сте избрали да работите от Детския Парти център- супер вежливи и коректни,много пъти сме ги посещавали,даже и сме се хранили в детският център,предложиха ни детско столче за хранене,направо съм очарована.А това че можем да си поръчвам и по телефона храна е невероятно удобство,обаждала съм се и съм си поръчвала храна в неделя вечер,това по другите кухни го няма никъде,супер удобство.Едно голямо Благодаря че Ви има !
Консистенцията на нашите храни е строго определена по рецептурник, одобрен от Министерството на земеделието и храните. Нашите готвачи стриктно следват описаните практики за да може ястията да бъдат с еднакво добър вкус. Тъй, като сте нов клиент, искаме да Ви съобщим, че преди време опитахме с по рядки супички, въпреки правилата, но нашите клиенти не го приеха. Нишестето, което споменавате в супите не се използва, нито каквито и да е изкуствени сгъстители. Както може би знаете много продукти, като картофите, ориза, царевицата и др. съдържат голямо количество нишесте в състава си, което допълнително помага да се сгъстяват ястията. Освен това, когато температурата на ястието е ниска, колкото и течна да е консистенцията, сгъстяването е неизбежно. <br />
Отностно зеленчуците : Слагането на повече или по-малко зеленчуци в домакинството е нещо относително и прието, но при нас експериментите са строго забранени. Има точно количество съставки, които ястието трябва да притежава за да бъде годно за употреба от децата. Може би Ви е известно, че в ранна възраст децата изграждат ензими в храносмилателната система, и претоварването на червата с фибри и целулоза би довело до нежелани реакции и болки. Не можем да си позволим да бъдем лекомислени и да не следваме правилата на диетолозите.<br />
Надяваме се да сме отговорили на Вашите въпроси подобаващо.
Харесва ми, че имате ястия без месо, с овесени ядки и т.н.-стремите се бъдете здравословни и съвременни, но съгласете се, в нишестетата няма нищо полезно.
Всичко добро и успех!
Благодарим Ви, че ни уведомихте и молим да ни извините, както и да ни дадете шанс да проучим случая за да не допускаме това да Ви се случи отново.
кухнята е супер , но мисля ,че е време да си смените готвача .. писна ми да изхвърлям храна миришеща на загоряло. Не за това плащаме , нали ?
принципно съм много доволна от Вашата кухня, но напоследък зачестяват случаите на загоряла храна, което е изключително неприятно. Откакто си сменихте готвачката ( предполагам е така, защото и самите ястия леко се промениха ) се случваше нещо да е загорено поне веднъж на седмица или две, но напоследък е много по - често. <br />
Пример - петък ( 04.01 ) основното ястие с месо имаше вкус на въглен, буквално въглен. Вчера ( 07.01 ) десерта беше по - леко загорял, но достатъчно, за да има неприятен вкус.<br />
Мнението не е само мое, а и на няколко приятелки, които също са ваши клиентки, но аз поех ангажимента да Ви пиша, за да обърнете нужното внимание. Защото ни омръзна да плащаме за храна, която се налага да изхвърлим заради това, че готвачката Ви е разсеяна. <br />
Екатерина Кацарова
Благодарим Ви за коментара в нашия сайт. Опитахме да ви пишем имейл, но не успяхме да се свържем.
Благодараим Ви и, че харесвате храната ни и сте наш клиент.
В отговор на Вашето запитваме искаме да отбележим, че би било доста лекомислено от наша страна да вземем съдове, които не са сертифициратни според стандартите за съхранение и опаковка на хранителни продукти. Всяка доставка на съдове пристига със сертификат за съотведствие, чрез който се грантира произхода и безопасния състав на съдовете.
Но как Вие нашите клиенти да сте сигурни в това?
Лесно. На всяка опаковка има иконка с триъгълниче и цифра на дъното. На нашата опаковка пише 5 в триъгълника. Но какво значи това?
С няколко думи този номер осначава, че опаковката е създадена от био пластмаса (царевично нишесте) или друга биоразграима субстанция а не от петролен продукт или смола. Опаковките, които трябва да избягваме са с номера 3, 6 и 7, а безвредни за храната и човека са с номера 1 и 5.
Разбира се , Вие сте напълно права за едно - Пластмасата е изкуствен материал, не може да замести стъклото по никой начин. Има много видове пластмаса, подходящи за различни дейности. Нашата Опаковка не е канцерогенна или вредна за храната, напротив, пригодена е за топла храна и е създадена от безвредни материали.
Въпреки това, като любители на природата и естественото ние бихме искали да използваме стъклени опаковки. Но стъклени опаковки за еднократна употреба би било доста голямо разхищение, а многократната им употреба , според властите и специалистите е доста вредна и вече забранена.
Ако имате идея как да заменим пластмасовите опаковки, моля споделете ни я.
Благодарим Ви, че сте отделили време да ни пишете.
Екипът на МАКАРОН
Иначе персонала е на ниво , обслужването и организацията също.
Успех!
В Пазарджик няма детска кухня, която да готви в събота и неделя или поне в събота. Според мен доста майки биха проявили интерес.
от скоро съм ваш клиент и съм очарована от това как приготвяте храната,моето момиченце много я хареса.
Имам едно предложение към вас-Тък като живея в кв.Устрем и се притеснявам че когато стане много студено и падне сняг няма да имам възможност да идвам да запиша кухня за цяла седмица.Хубаво ще е ако може да поръчваме по телефона тък като вие си имате меню на сайта и да плащаме на момчето което разнася кухнята.Сигурна съм,че има много майки които гледат сами децата си и ще ме подкрепят.
Всичко добро:))))))))
Д.Тодорова
-----------------------------------------------------------
Здравейте. Усърдно работим по въпроса за доставките. Имаме амбицията през зимата услугата да стартира. Ще Ви държим в течение. Благодарим Ви за запитването.
Екипът на МАКАРОН
---------------------------------------------------------------
Здравейте. Нашето меню е различно всяка седмица. Интервала на повтаряемост е около 2-3 месеца. Благодарим Ви за запитването.
Екипът на МАКАРОН
Надявам се,кухня Макарон,да продължава в същият дух да радва клиентите си :)
Успех!
Радваме се, че забелязвате нашето старание. Наистина работим с удоволствие, въпреки трудностите и напрежението.
В отговор на част от Вашите коментари, бихме искали да Ви уверим, че преноса на храната до пункт Пазарджик става със специално оборудван автомобил, с анти бактериална среда, който се дезинфекцира периодично. Преноса е в рамките на 30 минути. След приготвянето, храната се налива в опаковките много гореща, след което веднага се подрежда в специални термо кутии, които я запазват топла и свежа. Храната има контакт само с термо кутиите, които се дезинфекцират всяка вечер. Ние гарантираме за свежестта и чистотата на храната. Влагаме много средства и време за да не допускаме компромис със качеството и хигиената. С радост четем Вашите мнения. Благодарим ВИ.
Нищо общо с храната на другите кухни.
Слушала съм за вашата храна, че е много хубава.
Напишете коментар за Детска кухня МАКАРОН